Kansallinen Sukututkimuksen päivä

Aika: 11.4.2024
Paikka: Paikanpäällä ja verkossa

Keurusselän seudun sukututkijat järjestävät sukututkimuksen päivänä 11.4.2024 klo 13.00 - 16.00 Mäntän kirjastossa ja Vilppulan kirjastossa Kysy sukututkimuksesta tapahtumat. Kirjastoissa on paikan päällä sukututkimusyhdistyksen jäseniä keskustelemassa kanssasi sukututkimuksesta ja kertomassa paikallisen sukututkimusyhdistyksen toi minnasta.

Useat eri tahot järjestävät kaikille avointa ja maksutonta toimintaa joko paikanpäällä tai verkossa. Kerätään tapahtumia tähän:

Suomen Sukututkimusseura järjestää sukututkimuksen päivän torstaina 11.4. yhteistyössä SSHY:n kanssa Sukututkimuksen päivän iltaseminaarin, jonka teemana on "Lähteiden merkitys sukututkimuksessa". Seminaari striimataan suorana Seuran YouTube-kanavalle. Lisätietoa ohjelmasta täältä.

Tampereen seudun sukututkimusseura järjestää 11.4.2024 klo 15.00–18.00 pääkirjasto Metsossa (Pirkankatu 2, Tampere) Kysy sukututkimuksesta -tapahtuman, jossa vastataan kysymyksiin ja annetaan tietoa myös sukututkimusseurasta.

Suomen sukuhistoriallinen yhdistys järjestää myös päiväohjelmaa sukututkimuksen päivänä 11.4.2024.  Ohjelma järjestetään etäyhteydellä Zoomissa. Ohjelmaan osallistutaan tästä linkistä. Klo 12.00–12.45 Kari-Matti Piilahti: Poliisilaitokset tutkimuskohteena ja klo 13.00–14.00 Kari-Matti Piilahti: Sukututkimusneuvontaa. Linjat ovat auki kaikenlaisille sukututkimuskysymyksille. Mihin sukututkimuspähkinään kaipaisit neuvoa? Kysy pois!