6.8.2024 Kansallispukujen tuuletus Vilppulan torilla

14.7.2024

Tervetuloa tuulettamaan kansallispukuja tiistaina 6.8.2024 klo 11.00 - 13.00 Vilppulan torille tai sateen sattuessa Vilppulan kirjastoon. Pukuja tuulettamaan ovat edellisvuoden tavoin tervetulleita mänttä-vilppulalaisten lisäksi kaikki kesävieraat ja muiden kuntien asukkaat.

Pukeudu siis kansallispukuun, kansanpukuun tai muinaispukuun ja tule kanssamme juhlimaan kansallispuvun syntymäpäivää! Ei hätää, jos pukusi on jäänyt pieneksi tai on vielä kesken. Voit mainiosti yhdistää jonkin puvun osan nykyvaatteisiin ja tuuletella sitä. Tai vedä yllesi kansallispukuasenne ja tule vaikka kukkamekossa! Piknik-eväät voit kätevästi ostaa kadun toiselta puolelta Kuutola ry:n Aarrepuodista ja samalla tukea Kuutolan kunnostamista. Kahvin saat eurolla ja suolaisen tai makean kastettavan kahdella, mutta maksu pitää tehdä käteisellä rahalla.

Torilla pääset halutessasi osallistumaan piirileikkiin Haapamäen pelimannien säestyksellä tai voit vain jutustella mukavia muiden kanssa, kuunnella musiikkia ja nauttia piknikistä.

Tervetuloa runsain joukoin tuulettamaan!